Met een training debiteurenbeheer maak je de bedrijfsvoering efficiënter
Onze debiteurenbeheer training leert jou, je medewerkers of allebei, om debiteurenbeheer praktisch toe te passen en te integreren in de administratieve bedrijfsvoering. Vol praktische tips en methodes om het doel te behalen, namelijk dat de openstaande factuur betaald wordt. Tijdens onze training debiteurenbeheer kijken we ook samen naar de optimalisatie van het debiteurenbeheer.
Onze training bevat onder andere een telefoontraining debiteurenbeheer, de optimalisatie van het debiteurenbeheer en het structureren van het aanmaningstraject. Tijdens onze training debiteurenbeheer en telefonisch incasseren leren wij jou om zelf de regie te houden in telefoongesprekken met slecht betalende klanten en hoe je concrete afspraken maakt over het incasseren van openstaande facturen. De training wordt één-op-één verzorgd, op de eigen werkplek. Na onze training besef je hoe belangrijk goede communicatie is in de relatie met debiteuren. Naast tips over communicatie geven we ook handreikingen op het gebied van wetswijzigingen, op de juiste manier factureren en juridisch advies.
Na deze training:
- Boek je op een klantgerichte en gestructureerde manier betere resultaten
- Houd je gesprekken met niet betalende klanten efficiënt en effectief
- Kun je beter omgaan met bezwaren, klachten en uitvluchten
- Weet je hoe je op een sociaal verantwoordelijke manier openstaande facturen moet innen
Praktische informatie over de training
De training debiteurenbeheer duurt 1 werkdag, inclusief een lunch en wordt gegeven op locatie of op ons kantoor. De training is geschikt voor iedereen die werkzaam is de financiële administratie, de afdeling credit management en contact heeft met klanten over openstaande facturen. Het doel van de training is het verhogen van de kennis van de processen en het naar een hoger niveau tillen van de kennis, zodat dit leidt tot een efficiëntere bedrijfsvoering. De kosten van de training zijn €495, exclusief BTW.