Onze Customer Care oplossingen
Door het toepassen van innovatieve oplossingen en persoonlijk klantcontact helpt CBMK customer care organisaties met het verbeteren van de klantbeleving. Hierdoor wordt de klantenservice en het klantcontact persoonlijker, verbetert de klantbeleving en werken afdelingen efficiënter.
Onze customer care oplossing zorgt ervoor dat het contact met jouw klanten en prospects optimaal verloopt. De medewerkers van CBMK zijn de drijvende kracht in het persoonlijke contact en helpen jouw organisatie met het verbeteren van de klantbeleving. Zij fungeren als het verlengstuk van je organisatie. We ondersteunen je bedrijf op ieder kanaal en tijdens elk gewenst moment van de dag. Zowel in het contact met bedrijven als tijdens het contact met consumenten.
Onze Diensten
- Klantenservice
- Inbound – outbound telefonie
- Virtual assistent (chat)
- E-mailverwerking
- Storingsdienst 24/7
Wij bieden 24/7 een luisterend oor en zorgen ervoor dat jouw klant de aandacht krijgt die het nodig heeft
Wat maakt ons Uniek?
- Onze toegewijde mensen
- Service en kwaliteit
- Flexibiliteit
- Maatwerkoplossingen