Om de website van CBMK te bekijken heb je JavaScript nodig. Geen JavaScript, toch contact? Bel ons op 088-0406900

Nieuwe huisstijl

2 minuten leestijd

Met de fusie tussen Collactive en BMK berichtten we al dat de nieuwe naam CollactiveBMK slechts tijdelijk zou zijn. Afgelopen periode zijn we druk bezig geweest met een nieuwe look en de toevoeging van nieuwe diensten als Customer Care, Data & Insights en Herincasso, waarmee we ons dienstenpalet enorm hebben uitgebreid.

Deze veranderingen zorgen er niet alleen voor dat we klanten nog beter en met een nog breder perspectief van dienst kunnen zijn, maar resulteren ook in een nieuwe frisse huisstijl met een nieuwe naam en een nieuw logo:

Logo_groep_klein.png

Klaar voor de toekomst
Stapsgewijs willen wij u gaan informeren over de veranderingen die wij hebben doorgevoerd en de nieuwe mogelijkheden die voor u zijn ontstaan. De combinatie van klantcontact en data-analyse geeft ons unieke mogelijkheden om u te ondersteunen in het gehele proces van behalen van omzet naar het betalen van omzet.

1.PNG

Met de overname van Companion heeft CBMK Customer Care een grote stap voorwaarts gemaakt. Met 800.000 contacten per jaar richten wij ons op klantbehoud, verbetering van klantbeleving en omzetgroei. In dit proces levert Cheqm, ons databedrijf voor klant- en prospectanalyse, de ondersteuning. Cheqm levert o.a creditscores en legt de basis voor een gezonde klantrelatie.

Deqt is onze “nieuwe” specialist voor herincasso. In combinatie met Cheqm, ons databedrijf, hebben we nog meer mogelijkheden om oude vorderingen alsnog te incasseren. Natuurlijk wel op gepaste toon en met oog voor de debiteur. Maatschappelijk verantwoord ondernemen en incasseren blijven altijd de hoofdrol spelen.

De volgende stap: MIJN CBMK
Gemak dient de mens, dus zeker ook de klant van CBMK. Binnenkort introduceren we een nieuw klantenportaal “mijn CBMK”. Hiermee gaat er een gebruiksvriendelijke wereld voor u openen. Voortaan zijn met 1 inlog al onze diensten direct toegankelijk. U treft hier niet alleen de bestaande credit management diensten aan, maar ook de nieuwe diensten in het order-to-cash proces. Eenvoudig kunt u hier de voortgang in uw debiteurenportefeuille of incassozaak volgen. In het kenniscentrum maakt u kennis met RechtDirect, het nieuwe juridisch platform voor snelle ondersteuning in advies en gepersonaliseerde documenten.

Op onze website en social media kanalen houden we u de komende tijd op de hoogte van al onze nieuwe ontwikkelingen.

Meer weten over onze nieuwe diensten?

Neem contact met ons op en we vertellen je er alles over.